Wednesday, November 7, 2012

yOu're da test He send to me

Assalamualaikum..! urmm bosan nye malam nie..even ngah study tok test esok, but stil can't straightly focus on study..hee byk main btol lah aku nie.. tpi mmg btol la kn, kte xmmpu tok trus stdy n bertahan lbih dri 2jam..errr rse nye selang 10min aku da bkak lappy blik.. hahaa lumrah :P

actually xtau nk bt ape.. on9 fb pon xde pape.. hurmm blog je la yg best ckit kot.. nk story ape?? haa lets start with someone.. 


1) setiap ape yg Dia hadirkan tok kite, of cos tok uji kita.. uji kuat ke kita mghadapi sume nie.. dan terserah pda kita tok sabar ataupon sebaliknye 

2) Dia wujudkan kegembiraan yg sementara.. sbb Dia nk kte sedar yg semmgnye kegembraan itu bukan lah berkekalan selamanye.. dan pasti akn disusuli kesedihan dan kepahitan.. nape? sbb Dia xnk kita trus terleka dgn hdup nie kot.. (pndpt aku lah)

3) org slalu ckp, stiap ape yg berlaku psti ade hikmahnye kn?? same thing goes to me. byk hikmahnye dan sume tu bt aku lgi kuat,bt aku knl sape dri aku sbnrnye.. n of cos i'm still da old IRNA !!

4) nape tuhan uji kte ngn mcm2 dugaan?? sbb Dia SAYANGGGG umatnye..

*semoga hari mndatang akn lebih baik :)

No comments: