Thursday, November 1, 2012

calon bakal suami??

Assalamualaikum...! yesterday was a very gud day! nape? sbb setengah ari aku shopping ngn umi..hehe rugi la kak long xde..xckup kt bndar naik pulak mall..kalo dah kt mall mmg lgi best la kn..siap ade fitting room, lgi byk bju bole try..mjur lah shopping bju je..kalo sume bnda nk shopping?? haiah kopak laa

tpi aim aku tulis ari nie bukan lah sal shopping!..heee ape yer??

ok dis is my 1st tyme saw a guy shopping with his mom..! aww so sweet lah..rse cm nk tgk je grak geri die..dah la muka baikkkkk je.. mati2 aku igt mamat tuh ngah tggu awek die kt fitting room.. (so dah melepas la kn kt ctu)..hahah tpi...jeng jeng jeng.. mak die yg kuar.. Ya Allah sejuk mate memandang, sejuk lgi perut ibu mengandung kan??ececeh...

dah la mamat tu sabar je tggu mak die try baju.. lpas bju sluar plak.. mamat tu plak yg byar kn..haihhh mne xcair??hahaha..astaghfirullah irna irna.. tpi mse nk byr, bukan die yg byr kan..die juz bgi duit.. agknye segan kot..

*sorang mmber aku pnh ckp "nk cri laki yg baik, cari laki yg berbuat baik pda parents die".. haaa mamat tu lah kn?? hahaa nonsense la aku neh..mamat sebaik die msti lah akn dpt prmpuan yg setaraf ngn die..aku ape ade??errr :(

so kesimpulannye??? Jum lah rjin2 kuar shopping..sambil menyelam minum air..xslh kn?? bole gak mencari bakal suami..hahah (gatai!)


No comments: