Monday, November 26, 2012

our L.E.M.P.E.N.G




Assalamualaikum.. tadaaaa! dis is our supper.. haha org diet mmg mcm nie lah.. lewat2 mlm bru la terasa lapo.. so mne bole tido kn kalo perut dok nyanyi2 sume lgu.. hahaha

tdi ble aku ckp nk mkn lempeng bukan main la si zarina beristighfar pnjg..haha sbb aku mntk tu tyme bru lpas mkn.. aku plak ari ni nafsu mkn kuat gler.. dah abes mkn potato crisps cri lgi mknan nk sumbat.. *diet mggu nie canel!

kt dapur tuh da ade org amek turn bancuhkan tepung.haha nape bukan aku?? err aku mne pnh bncuh kot.. pnh mkn je.. (teruk nye) irna irna.. nape la mcm nie oiiii.. (mcm xkena je mlm nie).. rse nye everything xkna.. nsb baik lah ade saki baki mood nk bt keje.. kalo x mmg dah lme aku golek2 ats katil.. haha

mntk2 esok xde lah mcm nie lgi ok. pnt nk mengawal emosi.. hahaha. slmt berjuang tok ari esok. even ade 1klas je= 2jam.. lpas klas ade discussion yag sgt lah menyesakkan kepala.. bnda nie lah yg dok mnghantui hdup siang dan mlm.. err xtau la bila nak abes seksaan jiwa raga neh..! ape2 pon redo :)

alhamdulillah kenyang!! smbung bt kje blik..then tidoooo! gud nyte all :)


No comments: