Friday, December 4, 2009

thanks...

akhirnye,siap juga blog aku neh.setelah sekian lme aku mencuba dan mencuba.hasilnye,alhamdulillah ckup memuaskan hati aku.wlaupon ade lgi yg blom smpat aku buat,tpi xpe la...pelan2!
~~~~~~~

perjalanan tok menyiapkn 1blog neh lme gak..lpas aku wat akaun since aku kt u lgi,aku stop jap ble agak blur cmne nk stat..geram yg amat!well nk tny org aku malu..huhu
wlaupon kata org "malu bertanya sesat jln"

pastuh,cti sem yg agak borink neh,aku juz men ym ngn fb.tuh pon da ckup borink..tbe2 aku teringat kt blog aku yg terbengkalai..sign in je..KOSONG!!hahaha

stat dri keboringan yg mendadak tuh la aku slow2 menapak ke dpn..dgn membelek blog2 kwn aku n senior aku,so aku dpt la skit2 ilmu memblog neh..

1ari..blog aku da siap.tpi ade skit kehodohan!layout aku xcm layout org len.aku pnye simple gler,coz aku juz amik ape yg die supply jer..
then pnt la plak aku membaca cra2 nk tkar layout..berhari2 gak laa,tpi usaha aku sia2 jer..give up then!

'ehmm nk tgk blog cik tipah laa..',tgn aku laju je klik link tipah.
then mate aku tertarik pda smthing kt die pnye blog..ble klik!yeay!!!
i get it!!~

tpi...ehmm nti sme plak supplier layout aku ngn tipah.xmo2..aku trus bkak blog abg syam.
d sbb kn layout abg syam sesimple mngkin,so t;pksa laa aku membelek blog kwn2 nye..
lastly aku dpt!yuuuhu~

so...terhasil laa blog ini~

anyway thanks gak kpd sume blog yg dah aku tinjau2..hek3~

dan kt cni aku juz nk wish thanks kpd org pertama yg menjenguk blog aku neh.huhu
tuh pon aku yg bgi link kt die,tpi mmg tuh laa adat nye..mne die nk tgk kalo xtau link..huhu

die teman yg setia mendengar,dan die gak yg mengomen blog aku neh..drpd 1post makin bertambah dan bertambah..sedikit sebanyak die juga menolong aku mendapatkan idea tok trus menulis..
so post nie aku tuju kan tok die..

thanks~

No comments: