Thursday, December 3, 2009

ber'dating' di kfc...

mlm tuh, aku pon xtau nape.. tgh2 syok kitorang b'msg, tbe2 col msuk. yg wat aku plik tuh org yg men msg ngan aku tuh yg col.. mybe bgi korang yg bce neh xde la plik mne. tpi bgi aku sungguh2 plik. xpnh kowt die col aku, melainkan btol2 penting.

'hye, assalamualaikum'...

'waalaikumussalam... ha apehal ko col aku?? kta tdi ngah tolak troli..hahaha. xkn rndu aku kowt'...

'ehmm ko tmn kn aku eyh. aku rse cm nk mnum plak'...

'lol!! nk ajk aku tmn mnum ja? haa kt mne?'

'aahhhh ko neh. kt fon nie je la. bkn aku suh ko dgt cni, sengal la ko'.


hmm ape kena ngn die neh. tbe2 jew ajak aku tmn die mnum. tdi bkn men lgi tolak troli bli brg dpur. nie msti somethim wrong somewhere!

aku lyn je die mlm tuh, smbil die mnum kt kfc(sorang2). aku plak terlantar kt ats ktil. huhu.. hmpir stgh jam jgak kitorang borak, tpi yg lgi wat aku plik, die xplak cte nape die col aku urgent cmtuh. wlaupon dlm kpala otak aku neh da agak b'serabut wat andaian sndri, tpi aku biar kn je dlu.. aku knl sgt die, nti die msti gtau aku jgak. so sbg kwn bek die, aku bgi ruang tok die rse tenang, bkn brt kn lgi otak die...

'weyh ok laa.. thanks tmn aku tau. da kembung prut aku kowt! hak2'.

'ehmm yela, ko je la yg kembung, aku neh da pns telinga kowt!'...

'laa ko cm xikhlas je tmn aku tdi, asl xckp awl2?'...

'hey aku grau je la.. jgn sensitip sgt! ish ko neh, cm xknl aku. dmi ko aku snggup wat ape je laaa...'


' iye?? ok thanks. aku nk kna pegi da neh. nti xpsl2 aku kna blik jln kaki!hak3. nti kte smbung chat eyh, ko tggu je aku msg ko blik.. tpi ko jgn t'tdo plak...'

'okay2 yelah aku tggu ko. pegi la cpt, kang kejap g ko col aku plak suh p amik!hak3...'

'assalamualaikum...'

'waalaikumussalam..'

terus talian d matikan.. dan aku plak t'baring2 je laa kt ats ktil smbil tgn xlpas2 dri fon..

will be continued...

No comments: