Monday, December 31, 2012

selamat tahun baru



SELAMAT TAHUN BARU!! 

lgi lbh kurang 30min je nk pkul 12.. dan bermula lah tahun 2013..
alhamdulillah semoga tuhan pnjangkan umor, murahkan rezeki, dan bhgia selalu..

okay 2013 means i'm now 23years old!! oh my!..haha mcm xcye. rse mcm aku msih lgi ank2 kecik yg msih mentah xtau ape2.. dlu bila nk msuk umo 20 bukan main lgi xnk kn. sbb nti da xde angka 1 kt dpn.. so trima lah knyataan yg aku xlgi muda mcm dlu. tpi still lah msih muda kn. haha.. 

anyway hope tahun baru nie akn bgi lbh byk kegembiraan, kejayaan, dan kebhgiaan.. azam thun lpas? err xtau la ape ek.. rse mcm xde azam je slma nie..haha sbb rse nye stiap kali msuk tahun bru xde ape2 beza pon. haha. azam baru tu nk kata ade xde jgk.. juz hoping for a better life..

haa dan thun 2013 nie jgk thun akhir aku sbg stdnt degree! yes.. sgt xsbr nk abes kn blaja.. even lpas nie aku still xtau nk bt ape, nk smbung or nk kjee... tpi still aku sgt xsbr nk abes kn deg! actually dah sgt penat.. i'm coming JUN!!!..

ape lgi ek?? kawen? err even rmai dah mmber yg melangkah ke alam perkahwinan, aku still blja.. alhamdulillah ni rzki tuhan bgi.. lgi pon jdoh xdtg lgi so bt ape nk cpt2 kn..blaja la dlu! haha.. insyaAllah dah smpai msenye nnti ade lah.. biar takdir yg tntukan sume nye.. :)

skang ape yg pnting ialah... kerjasama! hahaha. study study and study.. final menunggu dan present yg sgt mncuakkan..! wish me luck :)

mood : excited count down brsama nota2 tersyg ditemani mmber2.. tggu je la bunga api dri Icity nie..huhu..
bye~
salaam..

No comments: