Monday, August 8, 2011

juadah berbuka...

ari nie da pose ke8..dan ntah nape eh..terasa rjin lak nk msk ari nie
bkak aje lptop..beronline lah kn ape lgi..smbil2 mncari resepi tok ptg nti
juadah ape yer ptg nie??
dlm kpala da ade 1resepi yg lupe lak ape nme nye
resepi tuh aku dpt drpd rancangan "ketuk2 ramadhan" kt tv tu..
so ari nie lets try our best!!!

actually resepi tuh ala2 paprik
kallo dlm rancangn tuh si fauziah latif gne aym je..
haaaa!! terlebih expert la kta kn..aku ngn kak long nk ubah ckit
kitorng nk gne ayam, udang, and sotong...
pastu tmbh la syur2 ckit kn..
n dats y lah aku ckp ala2 paprik..
same kn??

tpi rse nye nti xtau la kn..
almaklum lah pose2 neh mne bole nk try
ayam sume tuh aku da perap da..baunye cm best
hope da siap nti best jgak lah ye
ari nie chef irna n alia akn msuk dpur..hahah
kte tgk berasap ke x dpur tu..

tpi ade lak yg blom ckup bhannye..
cendawan butang xde la plak..nk kna kuar pegi bli la jwbnye
smbil2 tuh nk bli taugeh..nk bt popia lah pulak..haha
tpi xkn 1lauk je kn??haih xbole jdi neh
mne best 1lauk je
ape eh lgi nk msk??
dlm fridge tuh pon xde pape sgt..
lauk yg ade sume da aku gabung kn tok resepi tdi..haha
bli lah kot..we'll see

n mnum tok ari nie sgt special...
nk tau??
heee...tembikai laici!..
serve by us~

xsbr neh nk masak2...
nyum3...!


No comments: