Saturday, November 20, 2010

keje ble bOring...

mlm nie..
ujan lgi..
kata umi:skang da nk stat ujan mlm..
mmg pon, smlm pon tdo dlm ujan
huuuuh!!gler best...

skang bru ujan..
xkn da nk tdO kn??
gler skema tdO awl..
hahaha
so keje aku ialah ONLINE
..
bgun tdo..on9
tgh ari..on9
ptg..on9
mlm..pon on9

yeah!!!
itu lah keje aku..
kalo xkuar mghabeskn duet..jwb nye mengadap la si lappy neh ha
tpi skang mmg xley kuar..
poket aku kering gler2...
keje mls..

arap dok umah je la..
wat keje umah ape yg ptt..
huhu

sementara chat2 kt y
m..
bosan2 nie aku edit la gmbo..
then terhasil lah banner2 tok blog aku neh..
smpai org tgur kt ym
pon xterlyn
hahahah..




okayh...
pic neh d edit mggunakn photoscape..
heheh
thanks kpd anda yer!!
sbb da byk tolong sya edit gambo..!
sya suke awk...




haaaa!!
dlm setengah jam yg lpas..
smngt aku berkobar2 tok....??
BERJOGGING!!!
hahah..
memandangkn brt bdn da bertmbh..
kna la rjin2 ye jog..
tpi..mls nye!!
ngn sport shoes nye xde kt umah nie..
nk jog ngn ape??kaki ayam??
sume gelak kang!
tgk la nti yer cmne whai smngt yg dtg..
ntah2 hampeh!!
kuangkuangkuang..

1 comment: