Friday, June 18, 2010

tUmpang hEpy tOk mmber2 Aku~

ari nie rslt upu kuar..n aku hepy sgt,,even tuh bkn rslt tok aku..
tpi aku tumpang hepy tok kwn2 aku..

mia, my junior to be~hehehe
ble mia dpt chem engine,,aku tau die bole buat..
die jauh lbh bgus dri aku..
sgt2 bgus..dan aku tau die boleh!!

sarah, junior gak,,,tpi die kt UM..
kami sume dah berkumpul kt kL..
nti sgt2 sng nk jmpe..

aizie..truskn perjuangn anda..
skng msa dpn kite dah hmpir2 nmpk..
hehehe

yana,dah abes praktikal..
dah nk keje dah pon..nti bole blnja kitorng kt kL..
hehhehhe..kredit tok anda d ctu..

anis n ayu:kamu berdua mmg power..
ayu!!thniah ngn rslt yg ckup xcellent..anis juga thniah..aku,mia,aizie,sarah,yana tggu korang kt kL..cpt2 la smbung deg yer...dtg s.a!!

dan utk aku...
slmt menempuhi sem3 yg pnh cbran,,,
jgn byk maen2 irna..!!!


xtau nape aku sgt hepy ari nie,,hepy tok korang sume..
xsngka,skang sume dah berjaya dlm bidang msing2,,,
dan alhamdulillah persahabatan kite berkekalan smapi skang,,,
wlaupon pnh ade perselisihan phm..
tpi korang da best!!!!

GOOD LUCK UNTUK KITE SUME!!!


No comments: